Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7008

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nákupní centrum Eden (od října 2012 do ledna 2014)
 
 
 
Nákupní centrum Eden (od října 2012 do ledna 2014)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Vyřazení: duben 2015

Výrobní číslo: 172037

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 659 008 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 739 út 31.3. 15:1631.3. 23:43 7079+7008
22 733 út 31.3. 5:4131.3. 9:09 7079+7008
22 702 pá 27.3. 15:3227.3. 18:59 7079+7008
22 728 pá 27.3. 5:2427.3. 8:57 7079+7008
22 707 čt 26.3. 5:0727.3. 0:22 7079+7008
22 739 st 25.3. 15:1625.3. 23:43 7079+7008
22 733 st 25.3. 5:4125.3. 9:09 7079+7008
22 728 út 24.3. 14:3224.3. 20:38 7079+7008
22 702 út 24.3. 6:2724.3. 9:57 7079+7008
22 702 po 23.3. 15:3223.3. 18:59 7079+7008
22 728 po 23.3. 5:2423.3. 8:57 7079+7008
22 734 pá 20.3. 6:2220.3. 21:09 7079+7008
22 728 čt 19.3. 14:3219.3. 20:38 7079+7008
22 733 čt 19.3. 5:4119.3. 9:09 7079+7008
22 734 st 18.3. 6:2218.3. 21:09 7079+7008
22 734 út 17.3. 6:2217.3. 21:09 7079+7008
22 728 po 16.3. 14:3216.3. 20:38 7079+7008
22 733 pá 13.3. 14:5213.3. 21:00 7079+7008
22 728 st 11.3. 14:3211.3. 20:38 7079+7008
22 734 út 10.3. 6:2210.3. 21:09 7079+7008
22 707 po 9.3. 5:0710.3. 0:22 7079+7008
22 739 pá 6.3. 15:166.3. 23:43 7079+7008
22 739 pá 6.3. 6:096.3. 9:33 7079+7008
22 707 st 4.3. 5:075.3. 0:22 7079+7008
22 707 út 3.3. 5:074.3. 0:22 7079+7008


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.