Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7002

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Vyřazení: 2. 11. 2015

Výrobní číslo: 172031

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 672 648 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 520 ne 1.11. 6:581.11. 13:00 7001+7002*MU*1
22 518 so 31.10. 4:1831.10. 23:15 7001+7002
22 527 čt 29.10. 6:1629.10. 9:12 7001+7002
22 506 st 28.10. 4:5829.10. 0:13 7001+7002
22 536 út 27.10. 5:3827.10. 19:40 7001+7002
22 529 po 26.10. 5:1126.10. 21:45 7001+7002
26 501 ne 25.10. 5:2725.10. 23:05 7001+7002
22 515 so 24.10. 7:1925.10. 0:27 7001+7002
22 517 pá 23.10. 6:1223.10. 9:04 7001+7002
22 540 čt 22.10. 5:5022.10. 19:50 7001+7002
22 515 st 21.10. 7:0821.10. 18:11 7001+7002
22 501 út 20.10. 5:5920.10. 22:45 7001+7002
22 509 po 19.10. 6:5419.10. 20:07 7001+7002
22 518 ne 18.10. 5:1818.10. 22:16 7001+7002
22 517 pá 16.10. 15:2516.10. 18:17 7001+7002
22 514 st 14.10. 6:4314.10. 23:56 7001+7002
22 501 út 13.10. 5:5913.10. 22:45 7001+7002
22 519 po 12.10. 15:3312.10. 23:47 7001+7002
22 520 ne 11.10. 6:5811.10. 22:19 7001+7002
22 512 so 10.10. 6:5811.10. 0:53 7001+7002
22 529 pá 9.10. 5:1110.10. 0:13 7001+7002
22 519 čt 8.10. 15:338.10. 23:47 7001+7002
22 517 čt 8.10. 6:128.10. 9:04 7001+7002
22 519 st 7.10. 15:337.10. 23:47 7001+7002
22 519 st 7.10. 6:227.10. 9:12 7001+7002
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zkrat motoru vozu 7002

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.