Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9361

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Echo24 (od 27. 3. 2022 do 1. 4. 2023)

Echo24

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
NN pojišťovna (od 28. 3. 2021 do 26. 3. 2022)

NN pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 4. 2016

Výrobní číslo: 10299

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 512 245 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  326 čt 5.12. 6:336.12. 0:32 9361
15 307 st 4.12. 7:464.12. 20:27 9361
10 304 út 3.12. 5:193.12. 19:22 9361
 9  314 po 2.12. 5:472.12. 23:46 9361
15 307 pá 29.11. 7:4629.11. 20:27 9361
22 329 čt 28.11. 5:3328.11. 19:42 9361
 7  319 st 27.11. 15:1528.11. 0:24 9361
16 312 út 26.11. 13:3026.11. 20:07 9361*Z1
 9  321 po 25.11. 17:0526.11. 0:02 9361*Z2
10 315 po 25.11. 6:5125.11. 10:12 9361
 4  303 pá 22.11. 6:0322.11. 20:29 9361
 4  307 čt 21.11. 6:4621.11. 20:55 9361
15 309 st 20.11. 15:1420.11. 18:51 9361
 7  319 st 20.11. 6:1020.11. 9:42 9361
 4  311 út 19.11. 5:4319.11. 19:48 9361
 7  308 po 18.11. 6:0718.11. 22:32 9361
 4  307 pá 15.11. 6:4615.11. 20:55 9361
 7  308 čt 14.11. 6:0714.11. 22:32 9361
10 310 st 13.11. 6:0613.11. 20:20 9361
16 303 út 12.11. 5:5112.11. 21:06 9361
 4  303 po 11.11. 6:0311.11. 20:29 9361
 9  315 ne 10.11. 19:1011.11. 0:32 9361*Z3
12 302 pá 8.11. 6:018.11. 20:52 9361
10 312 čt 7.11. 6:207.11. 20:28 9361
 7  317 st 6.11. 4:456.11. 20:44 9361
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9381
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9379
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.