Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 540 468 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 411 pá 17.5. 6:0017.5. 14:00 9221
Cvič 413 po 13.5. 6:0013.5. 14:00 9221
Cvič 418 po 6.5. 6:006.5. 14:00 9221
Cvič 412 po 29.4. 6:0029.4. 14:00 9221
Cvič 414 čt 25.4. 6:0025.4. 14:00 9221
Cvič 424 út 23.4. 6:0023.4. 14:00 9221
Cvič 433 po 22.4. 6:0022.4. 14:00 9221
Cvič 404 ne 21.4. 6:0021.4. 14:00 9221
Cvič 437 pá 19.4. 14:0019.4. 22:00 9221
Cvič 434 pá 19.4. 6:0019.4. 14:00 9221
Cvič 412 st 17.4. 6:0017.4. 14:00 9221
Cvič 418 pá 12.4. 6:0012.4. 14:00 9221
Cvič 433 po 8.4. 6:008.4. 14:00 9221
Cvič 437 út 2.4. 6:002.4. 14:00 9221
Cvič 458 čt 28.3. 6:0028.3. 14:00 9221
Cvič 448 út 26.3. 14:0026.3. 22:00 9221
Cvič 412 po 25.3. 6:0025.3. 14:00 9221
Cvič 473 čt 21.3. 6:0021.3. 14:00 9221
Cvič 454 st 20.3. 6:0020.3. 14:00 9221
Cvič 412 út 19.3. 6:0019.3. 14:00 9221
Cvič 406 ne 17.3. 14:0017.3. 22:00 9221
Cvič 404 ne 17.3. 6:0017.3. 14:00 9221
Cvič 408 so 16.3. 6:0016.3. 14:00 9221
Cvič 434 pá 15.3. 14:0015.3. 22:00 9221
Cvič 414 út 12.3. 6:0012.3. 14:00 9221


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.