Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 637 412 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 401 pá 19.4. 15:5019.4. 21:21 9219
18 415 pá 19.4. 6:4819.4. 8:35 9219
11 405 čt 18.4. 5:1718.4. 9:57 9219
 5  402 st 17.4. 6:1217.4. 21:41 9219
 3  403 út 16.4. 5:4216.4. 19:50 9219
 4  405 po 15.4. 6:1415.4. 20:33 9219
 3  407 so 13.4. 4:3114.4. 0:20 9219
12 404 pá 12.4. 6:1813.4. 1:00 9219
18 415 čt 11.4. 16:0011.4. 17:47 9219
11 404 st 10.4. 5:1911.4. 0:36 9219
6+14 417 út 9.4. 4:519.4. 19:38 9219
22 422 po 8.4. 5:518.4. 19:59 9219
Zvl 401 so 6.4. 13:306.4. 17:30 9219*1
18 414 pá 5.4. 5:585.4. 19:38 9219
 4  406 čt 4.4. 6:204.4. 20:43 9219
17 408 ne 31.3. 4:471.4. 1:08 9219
17 406 so 30.3. 5:3531.3. 0:48 9219
17 405 pá 29.3. 5:3230.3. 0:28 9219
17 410 čt 28.3. 5:3228.3. 19:59 9219
16 410 st 27.3. 5:0427.3. 20:44 9219
6+14 401 út 26.3. 7:0126.3. 20:38 9219
 3  415 po 25.3. 6:0125.3. 9:32 9219
3+6 416 ne 24.3. 10:5025.3. 0:21 9219
18 406 so 23.3. 7:1823.3. 21:02 9219
 3  415 pá 22.3. 14:4922.3. 22:20 9219
*1 = komentovaná jízda CAMP

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.