Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 713 807 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 407 dnes 7:0330.4. 19:54 9219
 3  401 út 29.4. 5:2529.4. 19:53 9219
18 410 po 28.4. 5:5829.4. 0:13 9219
 6  401 ne 27.4. 9:5728.4. 0:49 9219
 3  408 pá 25.4. 15:0526.4. 0:40 9219
 3  407 pá 25.4. 6:0925.4. 9:43 9219
14 401 čt 24.4. 6:0324.4. 21:24 9219
 5  402 st 23.4. 6:1323.4. 21:38 9219
24 403 út 22.4. 6:0022.4. 19:44 9219
 3  407 po 21.4. 10:1822.4. 0:40 9219
17 411 ne 20.4. 10:0420.4. 21:58 9219
14 406 so 19.4. 6:0919.4. 22:07 9219
24 412 st 16.4. 15:0716.4. 19:07 9219
20 401 st 16.4. 6:0216.4. 8:33 9219*MU
18 413 út 15.4. 15:2015.4. 18:55 9219
17 433 út 15.4. 6:2515.4. 8:54 9219
14 407 po 14.4. 7:0314.4. 19:54 9219
17 424 st 9.4. 6:1710.4. 0:29 9219
 3  414 út 8.4. 5:148.4. 21:31 9219
14 413 po 7.4. 14:467.4. 23:05 9219
24 412 po 7.4. 7:317.4. 9:38 9219
Zvl 401 so 5.4. 13:305.4. 20:30 9219*1
14 413 pá 4.4. 6:074.4. 9:34 9219
18 403 čt 3.4. 4:583.4. 23:13 9219
11 411 st 2.4. 4:512.4. 21:48 9219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = cAMP tour

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.