Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9136

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do 24. 4. 2023)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Huawei (verze P9) (od května 2016 do 5. 12. 2016)

Huawei (verze P9)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Huawei (verze Jaromír Jágr) (od prosince 2015 do května 2016)

Huawei (verze Jaromír Jágr)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Huawei (verze P8) (od 21. 6. 2015 do prosince 2015)

Huawei (verze P8)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Tirol: Zillertal (od 1. 12. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 1. 2008

Výrobní číslo: 9595

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 731 124 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2021
15 206 po 6.9. 4:526.9. 19:41 9136
 6  209 ne 5.9. 10:105.9. 23:42 9136
 6  201 so 4.9. 5:084.9. 21:12 9136
 3  218 pá 3.9. 15:193.9. 22:21 9136
15 208 pá 3.9. 6:383.9. 9:00 9136
24 212 čt 2.9. 6:352.9. 20:26 9136
 8  204 st 1.9. 5:441.9. 20:42 9136
 8  211 út 31.8. 6:501.9. 0:02 9136
Cvič 231 po 30.8. 6:0030.8. 14:00 9136
15 203 ne 29.8. 4:5229.8. 21:41 9136
 3  206 so 28.8. 5:2929.8. 0:20 9136
 8  207 pá 27.8. 5:5827.8. 21:18 9136
3+17 222 čt 26.8. 6:1226.8. 21:48 9136
3+17 217 st 25.8. 4:2525.8. 13:30 9136*MU
3+17 226 út 24.8. 5:5724.8. 23:35 9136
3+17 218 po 23.8. 15:0724.8. 0:15 9136
Cvič 214 po 23.8. 6:0023.8. 14:00 9136
Cvič 225 pá 20.8. 14:0020.8. 22:00 9136
Cvič 215 pá 20.8. 6:0020.8. 14:00 9136
Cvič 225 čt 19.8. 14:0019.8. 22:00 9136
Cvič 236 čt 19.8. 6:0019.8. 14:00 9136
Cvič 236 st 18.8. 6:0018.8. 14:00 9136
Cvič 213 út 17.8. 6:0017.8. 14:00 9136
3+17 228 po 16.8. 6:1716.8. 21:25 9136
3+17 210 ne 15.8. 10:1515.8. 23:55 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.