Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9136

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Huawei (od 21. 6. 2015 do 5. 12. 2016)
 
 
 
Tirol: Zillertal (od 1. 12. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 1. 2008

Výrobní číslo: 9595

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 716 904 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 206 po 6.9. 4:526.9. 19:41 9136
 6  209 ne 5.9. 10:105.9. 23:42 9136
 6  201 so 4.9. 5:084.9. 21:12 9136
 3  218 pá 3.9. 15:193.9. 22:21 9136
15 208 pá 3.9. 6:383.9. 9:00 9136
24 212 čt 2.9. 6:352.9. 20:26 9136
 8  204 st 1.9. 5:441.9. 20:42 9136
 8  211 út 31.8. 6:501.9. 0:02 9136
Cvič 231 po 30.8. 6:0030.8. 14:00 9136
15 203 ne 29.8. 4:5229.8. 21:41 9136
 3  206 so 28.8. 5:2929.8. 0:20 9136
 8  207 pá 27.8. 5:5827.8. 21:18 9136
3+17 222 čt 26.8. 6:1226.8. 21:48 9136
3+17 217 st 25.8. 4:2525.8. 13:30 9136*MU
3+17 226 út 24.8. 5:5724.8. 23:35 9136
3+17 218 po 23.8. 15:0724.8. 0:15 9136
Cvič 214 po 23.8. 6:0023.8. 14:00 9136
Cvič 225 pá 20.8. 14:0020.8. 22:00 9136
Cvič 215 pá 20.8. 6:0020.8. 14:00 9136
Cvič 225 čt 19.8. 14:0019.8. 22:00 9136
Cvič 236 čt 19.8. 6:0019.8. 14:00 9136
Cvič 236 st 18.8. 6:0018.8. 14:00 9136
Cvič 213 út 17.8. 6:0017.8. 14:00 9136
3+17 228 po 16.8. 6:1716.8. 21:25 9136
3+17 210 ne 15.8. 10:1515.8. 23:55 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.