Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8464

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Skiwelt (od 9. 10. 2017 do 15. 4. 2018)

Goethe Institut

 
 
 
Goethe Institut (od 11. 12. 2016 do 6. 10. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 10. 2005

Výrobní číslo: 157264

Původní evidenční číslo: 6712

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 677 054 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+93 256 so 18.8. 20:2819.8. 4:45 8464
14+93 256 pá 17.8. 20:1318.8. 4:45 8464
12+92 268 čt 16.8. 21:3517.8. 5:05 8464
12+94 256 st 15.8. 22:5516.8. 6:04 8464
12+94 255 út 14.8. 20:0615.8. 5:34 8464
14+93 255 po 13.8. 21:1214.8. 4:40 8464
12+92 268 ne 12.8. 21:3813.8. 5:05 8464
36+94 253 so 11.8. 15:4012.8. 4:34 8464*Z
36+91 267 pá 10.8. 20:3811.8. 4:18 8464
14+93 255 čt 9.8. 21:1210.8. 4:40 8464
11+91 259 st 8.8. 20:159.8. 5:26 8464
24 202 st 8.8. 6:078.8. 10:40 8464+8465
12 201 po 6.8. 14:286.8. 21:15 8464+8465
12 208 po 6.8. 6:586.8. 9:25 8464+8465
14 210 pá 3.8. 4:343.8. 20:30 8464+8465
14 208 čt 2.8. 6:062.8. 20:13 8464+8465
14 208 st 1.8. 6:061.8. 20:13 8464+8465
15+16 225 út 31.7. 18:301.8. 0:58 8464+8465*Z1
17 212 po 30.7. 6:1031.7. 0:13 8464+8465
 7  103 pá 27.7. 5:3127.7. 21:39 8464+8465
36 108 čt 26.7. 4:3626.7. 19:48 8464+8465
 7  107 st 25.7. 6:1126.7. 0:31 8464+8465
36 141 út 24.7. 4:4124.7. 21:21 8464+8465
36 144 po 23.7. 6:2823.7. 21:34 8464+8465
 7  110 pá 20.7. 4:3220.7. 20:45 8464+8465
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8532
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9356

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.